Geen titel voor Hector JO13-1.

Hector JO13-1 heeft vandaag de kampioenswedstrijd tegen Diepenheim JO13-1 terecht verloren. Diepenheim en Hector zijn al jaren elkaars tegenstanders, vorig jaar was Hector tweemaal de sterkste. Maar nu was het Diepenheim dat aan het langste eind trok.

Diepenheim, een fysieke sterke ploeg, was de eerste 15 minuten de bovenliggende ploeg. Hector, duidelijk onder de indruk van bepaalde fysieke spelers van Diepenheim, liet zich duidelijk de kaas van het brood eten.
Maar Hector trok halverwege de eerste helft het initiatief naar zich toe. En met hun bekende snelle combinaties kregen ze wat kansen.
Toch was het Diepenheim dat bij rust volledig onterecht met 0-2 aan de leiding ging. De koppies gingen hangen en teleurgesteld ging Hector de rust in.

In de 2e helft, waarin de jongens duidelijk hun mannetje stonden en met goed voetbal lieten zien niks minder te zijn dan Diepenheim, was het toch Diepenheim dat geflatteerd naar 0-5 counterde.
Via een mooie vrije trap van Luuk werd de eindstand 1-5 bereikt.
Voor de toeschouwers een mooie wedstrijd om te zien, menig toeschouwer om ons heen had het erover dat een gelijkspel er ook in had gezeten.
Zeer trots op dit jonge team dat de toeschouwers al vele mooie wedstrijden heeft voorgeschoteld. Een team waarin veel potentie zit.

Diepenheim gefeliciteerd met dit kampioenschap, hopelijk treffen we elkaar in de volgende periode weer.