Pupil van de Week Pien Koeleman.

Ook bij het vrouwenteam van Hector is tegenwoordig een Pupil van de Week aanwezig en dat was in de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen het vrouwenteam van stadgenoot vv Twenthe Pien Koeleman.
Pien had er heel veel zin in die zondagmorgen en stond om 7.30 al geheel aangekleed klaar om naar het Doesgoor te gaan! En ze hoefde pas om 10.15 aanwezig te zijn….
Maar toen kwam ze ook met haar hele familie. Een echte Hector familie. Mama Anneke (verzorgster Hector 1), papa Raymond (bestuur Hector), broer Pim (Hector JO15-1) en zusje Suus uit Hector JO8-1.
Pien speelt in Hector MO11-1, meestal op het middenveld, maar ook in de spits. Ze heeft al de nodige doelpunten gemaakt in haar carrière!
Pien is erg creatief en tekent veel en ze knutselt graag. Met karton of klei. En bouwen met Lego staat ook op haar lijstje met geliefde bezigheden.
Haar favoriete voetbalclub is FC Twente, maar voorkeur voor een speler heeft ze niet.
Als je Pien vraagt wat haar favoriete eten is, komt direct het antwoord sushi! Maar nasi lust ze echt niet. En wat ze later worden wil, daar moet Pien nog over nadenken.
Ze wilde graag op de foto met Nikky (haar vroegere trainer/leider) en Esmée.

Bij de opkomst mocht Pien van de scheidsrechter de bal meenemen en op de middenstip leggen. Even toekijken bij de toss en toen de aftrap door haar. Maar niet voordat Pien met het Hector team op de foto was gegaan. Pien ging met de bal aan de voet richting keeper van vv Twenthe, haalde flink uit en zag de bal net een millimeter naast de verkeerde kant van de paal gaan. Maar dan is er altijd de herkansing middels een penalty en die werd door Pien onhoudbaar ingeschoten!
De Hector vrouwen hadden dat goed bekeken en volgden Piens voorbeeld: zij scoorden twee keer en wonnen de stadsderby met 2-1.