Nipt verlies van Hector VR1.

De eerste wedstrijd van het seizoen van Hector VR1 was tegen SVO Twickel VR2.
We begonnen iets te slap, dit leidde meteen tot een grote kans voor Twickel, maar onze keeper Floor redde bekwaam. Hierna kregen we steeds meer grip op de wedstrijd, met een paar leuke aanvallen en enkele kansen. Je kon wel zien aan het spel van ons dat het de eerste wedstrijd was. De echte scherpte ontbrak nog. Dit vooral m.b.t. het benutten van kansen en de laatste passing.
Ondanks dat wij het iets betere van het spel hadden, scoorde Twickel na een goed opgezette counter over rechts de 1-0. Hierna gingen wij op zoek naar de gelijkmaker en via een steekpass van Laura was Indy l sneller bij de bal dan de keeper van Twickel en scoorde bekwaam de terechte gelijkmaker: 1-1. Hierna hielden we elkaar tot aan de rust in evenwicht en gebeurde er niet zoveel meer.

De tweede helft kwamen we goed uit de startblokken, domineerden we het spel en hadden meer balbezit. Dit leidde niet echt tot grote kansen. Na 15 minuten werd Noël aangespeeld, zij controleerde de bal goed en stuurde Indy L weg. Indy L liet met een geplaatst schot de keeper van Twickel kansloos, 1-2.
Hierna zette Twickel ons meer onder druk en wij verloren de grip op de wedstrijd. Het had er misschien ook wel mee te maken dat zij al 3 wedstrijden gespeeld hadden en voor ons was het de eerste. Met 2 afstandsschoten, waar bij het eerste afstandsschot Floor nog goed bij zat, was ze op het tweede schot volstrekt kansloos. De op dat moment uitblinkende speler van Twickel passeerde 2 spelers van ons en versloeg met een geweldig schot van afstand onze keeper, 3-2 voor Twickel.
De meesten van ons zaten er goed doorheen, een slotoffensief om nog tot 3-3 te komen zat er niet meer in. Maar iedereen heeft hard gewerkt, een gelijkspel was wel terecht geweest.