Flitsende start van Hector JO13-1.

Vandaag mochten de jongens van Hector JO13-1weer voetballen. En het werd meteen een bijzondere wedstrijd: hun debuut op het grote veld.
Vorig seizoen al een paar oefenwedstrijden gevoetbald op groot veld om te wennen, en vandaag de officiële wedstrijd tegen HSC/Buurse 13-2.
En groot of half veld: vanaf minuut voetballen de jongens hun gebruikelijke positiespel.
De toeschouwers kregen de ene na de andere aanval voorgeschoteld, het enige wat ontbrak waren doelpunten. Maar na ongeveer 20 minuten spelen werden de toeschouwers dan toch getrakteerd op de eerste goal. Iets wat ze deze ochtend/middag nog voldoende te zien zouden krijgen. De ruststand was 2-0.
De tweede helft is kort en krachtig samen te vatten: aanval op aanval, doelpunt op doelpunt! Eindstand 11-0😃
Prachtig samenspel weer van de boys.
Smetje op deze prachtige ochtend/middag was het uitvallen van Pim (hopelijk valt het mee met z’n blessure). Beterschap Pim.
Volgende week Bon Boys uit. Keep up the good work boys.