Voorjaarsvergadering Club van 100 goed bezocht.

Op 17 maart jl. heeft de Club van 100 van S.V. Hector haar voorjaarsvergadering gehouden. Tijdens deze vergadering werden de voorstellen voor besteding van het beschikbare geld gepresenteerd.
Inmiddels bestaat de Cv100 uit zo’n 136 personen. Allemaal leden en oud-leden die zich betrokken voelen bij het investeren in mooie projecten binnen onze vereniging. Het draagvlak binnen Hector was goed te merken aan de opkomst. Met in totaal 70 leden en zo’n 20 officiële afmeldingen was het een mooie opkomst.
Ook dit jaar hadden we niet te klagen over het aantal aanvragen, in totaal zijn er 9 doelen gepresenteerd.

1. Trainingsmateriaal voor de Welpen
2. Trekkerbak
3. Coachborden en polo’s voor de Jeugdafdeling
4. Mobiele bladblazer
5. Podiumdoek voor JAC
6. Grasmaaier
7. Smart TV
8. Goalshot, trainingsnet
Als laatste voorstel is door het bestuur van de Club van 100 een ludiek idee aangeboden. Om vast vooruit te kijken op het 100 jarig bestaan van Hector, wordt een terugtelklok tot die datum opgehangen.

Alle voorstellen zijn door de aanwezige leden van de Club van 100 in stemming aangenomen en zullen voor 31-12-2017 moeten worden aangeschaft.

De volgende vergadering van de Club van 100 is op 20 oktober 2017. Dit is de najaarsvergadering waarin vooral de gezelligheid voorop staat.