Verdiende nederlaag Hector tegen  Avanti Wilskracht.

Hector heeft tegen kampioenskandidaat Avanti een verdiende maar ietwat geflatteerde nederlaag geleden. Zeker voor de rust was Hector niet de mindere ploeg. Tegen het technisch betere Avanti werd er door de groen-witten veel gecompenseerd door hard werken. Het spel golfde op en neer en Avanti had duidelijk moeite met de manier waarop Hector speelde. De eerste goal viel vlak voor de rust. De sterkhouder aan Avanti kant is Mirko Weustink en die scoorde de 0-1.

Na de thee aanvankelijk hetzelfde spelbeeld en Hector bleef lang in de wedstrijd. In de 79e minuut werd het 0-2 door Luc Ungerer. Heel even was er nog weer hoop in de Hector harten want Wesley Zwoferink maakte de aansluitingstreffer door een strafschop te verzilveren. De absolute uitblinker aan Avanti kant, Mirko Weustink, maakte echter aan alle onzekerheden een eind door in de slotfase nog twee maal te scoren. Zo eindigde de wedstrijd in een ietwat geflatteerde maar verdiende 1-4 overwinning voor de ploeg uit Glanerbrug.