Uitstekende 2e helft van Hector bezorgt de ploeg 3 punten.

img_2654Hector tegen TVO was in het begin een rommelig duel waarin TVO een paar kansjes creëerde. Verdedigend stond Hector echter goed maar het middenveld en de voorhoede waren nog te onrustig en te gejaagd bij balbezit. Dat resulteerde in veel onnodig balverlies maar TVO was niet bij machte om er van te profiteren. Met de rust stond er dan ook een terechte 0-0 op het scorebord.
Na de rust een heel ander Hector. Fel, gretig en verzorgder voetbal. Unal Kel die voortdurend aanspeelbaar was, zorgde voor veel dreiging. Het was Kel die in de 56e minuut doorging op rechts en zijn voorzet op maat bereikte Rick Biesemaat die de bal voor het intikken had. Na iedere voorsprong voor Hector is het gevaar dit seizoen dat de gelijkmaker niet lang uitblijft. Zo ook tegen TVO want de 1-1 viel in de 59e minuut via een snoeihard schot, onhoudbaar voor Hector keeper Daniel Kolbe.
Hector liet zich echter door deze gelijkmaker niet van de wijs brengen en bleef prima voetbal spelen. Het sterke middenveld trio van Hector strooide met goede passjes en Cristian Haverslag gaf Rick Biesemaat een niet te missen kans en de 1-2 was een feit. Deze 1-2 was gezien het spelbeeld in de 2e helft meer dan terecht. Een prachtige crosspass van verdediger en terriër Dennis ter Elst stond aan de basis van het 3e doelpunt. Zijn pass bereikte man of de match Rick Biesemaat die vervolgens de assist verzorgde op Marinus Wolters. Hij gooide de wedstrijd definitief in het slot door op “Woltersachtige” wijze de 1-3 in te tikken. Voor dit doelpunt verwijs ik u graag naar de facebookpagina “Hector Goals”. Aanstaande Zondag speelt Hector een thuiswedstrijd tegen Rietmolen. Aanvang van deze wedstrijd is om 14.00 uur.

Opstelling sv Hector:

Kolbe. Ter Elst, de Leeuw, de Vries (Koster), Jimenez, Haverslag, Zwoferink, Minkjan, Kel, Wolters, Biesemaat

foto

img_2654