Club van 100

De Club van 100 is een grote groep enthousiaste mensen die SV Hector een warm hart toedragen. Leden, families, vertegenwoordigers van elftallen en bedrijven geven zo een extra financiële steun voor het realiseren van wensen en het benutten van nieuwe mogelijkheden binnen onze vereniging.

Kleine jaarlijkse bijdrage.
Ben jij ook net als de huidige leden, begaan met Hector en zie je binnen de verenigingen goede mogelijkheden voor materiële verbeteringen? Dan biedt de Club van 100 hier een perfecte oplossing. Wij zorgen met elkaar voor een jaarlijkse bijdrage via de individuele donaties van € 50,–. Met 170 leden betekent dit dus een jaarlijkse donatie van € 8.500,–
Wat is er dan mooier dan dat jouw idee gerealiseerd kan worden en dat je hiervoor voor een relatief klein bedrag ondersteuning in geeft.

Wat maakt de Club van 100 zo uniek?
Wat ons uniek maakt is de onafhankelijkheid in de besteding van onze sponsorgeld. Ieder lid kan jaarlijks voorstellen indienen voor een investering binnen SV Hector. Deze voorstellen worden vervolgens onder het genot van drankje in de jaarvergadering (op de tweede vrijdag van maart) besproken, waarbij uiteindelijk zal worden besloten op basis van een meerderheid van stemmen. Het is hierbij ook goed mogelijk dat de verschillende commissies of besturen binnen de vereniging een voorstel indienen. Ook deze voorstellen worden dan in dezelfde vergadering meegenomen. Uiteindelijk beslissen de leden van de Club van 100.

Gezelligheid troef
De Club van 100 is een echte gezellige club van enthousiastelingen. Leden en sponsoren die elkaar wekelijks zien op ’t Doesgoor en vanuit verschillende redenen lid van de Club van 100 zijn. Maar gezamenlijk hebben wij allemaal één doel en dat is het op een hoger plan brengen van SV Hector. Zowel sportief maar zeker ook in sociaal opzicht. Daarom organiseren wij jaarlijks op de tweede vrijdag van oktober een gezellige avond. Hiervoor worden we allemaal uitgenodigd en zullen we met elkaar toosten op een nieuw seizoen. Vaak zien we dat hieruit ook kleinere initiatieven ontstaan en leden zich zo ook prettiger voelen om zich aan te melden voor vrijwilligerswerk.

Dit hebben we inmiddels gerealiseerd!

– Entertainment set met beamer in de kantine

– Nazorg door middel van een AED bij de ingang van ons sportcomplex

– Nieuwe keuken apparatuur

– Veegmachine

– Jassen en polo’s voor jeugdleiders en jeugdtrainers

Wat kost het me?
Wij vragen een vaste bijdrage van € 50,– per lid per voetbalseizoensjaar, nieuwe leden stappen dit jaar dus in seizoen 2019/2020 in. Hierbij zullen wij het bedrag bij voorkeur via een automatische incasso afschrijven. Wil je meer doneren? Dan kan natuurlijk altijd, dit doen inmiddels al meerdere personen. Dit kan in een veelvoud van € 50,– en daarvoor krijg je dan die vermeldingen evenredig op het bord. Leuk voor kleinkinderen of andere familieleden
Hoe meld ik me aan?
Dat is simpel. Dit kun je doen door een korte E-mail te sturen naar [email protected] Hierin kun je je telefoonnummer noemen, zodat wij even contact opnemen of je kunt aangeven dat je lid wilt worden.
Wij zorgen dan voor een aanmeldingsformulier. Daarnaast kun je ook altijd de leden van het bestuur van de Club van 100 aanspreken of via een al bestaand lid. In de kantine hangt een groot bord met alle bestaande leden.

22 maart 2024: Voorjaars vergadering om 20.30 uur

De Club van 100 is een leuke groep mensen, waar je graag bij wilt horen.
Serieus in de doelstellingen voor de vereniging, maar vooral ook gezellig.