Rood Zwart bezorgt Hector eerste thuisnederlaag van het seizoen.

Hector speelde tegen Rood Zwart één van de minste wedstrijden van het seizoen. In de eerste helft was Hector nog wel de ploeg met het meeste balbezit. Er kwamen kansen voor Unal Kel en Cristian Haverslag, maar deze spelers waren deze middag net niet scherp genoeg.
Ook Wesley Zwoferink kon maar niet in zijn spel komen en het hard werkende Rood Zwart hield vrij gemakkelijk stand. De ploeg uit Delden werd een aantal keren gevaarlijk met snelle counters maar de 0-0 ruststand was gezien het spelbeeld wel terecht te noemen.

In de 2e helft een beter Rood Zwart. Niet dat de ploeg zo geweldig voetbalt, maar aan Hector zijde ging wel heel veel mis. Passjes die net niet aan kwamen, veel duels op het middenveld werden verloren. Kortom, Hector zat geen moment in de wedstrijd en de Rood Zwarten konden vrij eenvoudig uitlopen naar 0-3.
Joery Wenderman redde nog de eer in blessuretijd maar dat doelpunt was slechts voor de statistieken. Door deze nederlaag is Hector op de 6e plek beland op de ranglijst.
Aanstaande zondag moet Hector op bezoek bij koploper Barbaros, een zware uitwedstrijd dus.
Op zondag 11 December is al weer de laatste wedstrijd voor de winterstop en dat is een thuiswedstrijd tegen Aramea uit Enschede.

Pupil van de Week is dan Tygo Hek uit Hector JO9-2.

img_5778 img_5785 img_5793