Pupil van de Week Pim Koeleman.

Yes! Het was eindelijk zo ver. Pim Koeleman was Pupil van de Week bij de wedstrijd tegen EMOS.
En als je denkt dat Pim dan alleen maar naar het Doesgoor komt voor een leuke middag, vergeet het maar. Want Pim had het zorgvuldig voorbereid. Niet alleen zijn eigen acties, nee, Pim had al een wedstrijdbespreking voor de trainer van Hector op papier gezet! Een prachtige tekening met daarop de teams van Hector en EMOS, alsmede enkele tactische aanwijzingen. Aanvoerder Joost Minkjan nam de tekening dankbaar in ontvangst, maar omdat hij geblesseerd was en niet kon meespelen, werd de opstelling van Pim in de kleedkamer voorgelezen door Lars Nobbe.
Pim is speler van Hector JO8-1 en ongetwijfeld krijgt dat team ook een wedstrijdbespreking vóór hun wedstrijd. Dat zal Pim geïnspireerd hebben…..
Pim is in JO8-1 op meerdere plaatsen inzetbaar. Hij speelt met hetzelfde gemak zowel laatste man als midvoor! In die laatste rol had hij de dag ervoor nog gescoord in de met 8-2 gewonnen wedstrijd.
Zijn hobby’s zijn spelen met Lego, buiten spelen, springen op de trampoline (keepertje spelen) en natuurlijk, hoe kan het anders met vader Raymond Koeleman, fietsen op de mountain bike.
De beste club is Hector, het favoriete team Hector JO8-1. Messi en Ronaldo vindt Pim goede voetballers.

Onder het toeziend oog van o.a. papa, mama, zusjes Pien en Suus, oom Arno alsmede oma Jannie, oma Willy en opa Gerrit ging Pim naar het veld om kennis te maken met allerlei mensen. Hij wilde graag op de foto met Marinus Wolters, de spits van Hector. Nou, dat was een extra cadeautje voor de jarige Marinus!
Van de scheidsrechter kreeg Pim een vlaggetje en een stuk Mars. Ja, dan wil je best wel Pupil van de Week voor zijn.
Na de opkomst van de elftallen, met Pim uiteraard voorop lopend, mocht hij het muntstuk omhoog gooien voor de toss.
Om vervolgens af te trappen samen met Marinus en daar ging hij, richting keeper van EMOS. Die dacht slim te zijn door heel ver zijn doel uit te komen. Maar als je een wedstrijdbespreking kunt maken, dan kun je ook een plan maken om de keeper te grazen te nemen. En dat deed Pim. Hij passeerde hem bijna achteloos om vervolgens de bal in het lege doel te tikken. Prima doelpunt Pim!

Hector zag ook wel kans om die keeper één keer te passeren, maar helaas scoorde EMOS vier keer en verloor Hector de wedstrijd dus met 1-4.