Pupil van de Week Lamer Alsabaa

Samen met mama, papa en tweelingbroertje Somar kwam Lamer Alsabaa vol verwachting naar het Doesgoor. Want hij was de Pupil van de Week bij de Hofderby tegen Rood Zwart.
De familie Alsabaa komt uit Syrië en woont nu anderhalf jaar in Goor. De broertjes Somar en Lamer voetballen nu ongeveer een jaar bij Hector. En met veel plezier spelen zij in Hector JO9-2. Lamer is daar de man met de conditie, hij zwerft over het hele veld. De stofzuiger van Hector JO9-2! En uiteraard heeft hij dan ook al zijn doelpuntjes meegepikt.
Naast voetbal vind Lamer het leuk om TV te kijken, te lezen en met Lego te spelen. Zijn favoriete voetbalclub is Barcelona (net als van zijn moeder trouwens). En zijn favoriete voetballer is Ahmad, zijn teamgenoot uit Hector JO9-2. Maar ook zijn twee ooms die nu nog in Damascus wonen, vindt Lamer heel goede voetballers.
Lamer wilde wel graag op de foto met de keeper van Hector. Nou, als je met Daniël op de foto gaat, dat zit wel snor….
Samen met de heel aardige scheidsrechter kwam Lamer voorop lopend het veld op. Hij hield nauwkeurig de toss in de gaten, nog even een high five met de spelers en trapte toen af, samen met Marinus.
Zoals je van een voetballer met veel conditie kunt verwachten kwam Lamer snel op de keeper van Rood Zwart af. En kreeg hem letterlijk op de knieën met een geplaatst schot. Een prima doelpunt Lamer!! Lamer nam daarna plaats in de dug out en gehuld in een warme deken heeft hij daar de eerste helft bekeken.
Helaas zag Hector geen kans om de wedstrijd te winnen, het verloor met 3-1.

img_5731 img_5748 img_5751 img_5756 img_5762 img_5758 img_5765 img_5766 img_5767 img_5771