Opbrengst anti knal actie overhandigd.

Elk jaar gaan veel jeugdleden bij alle Hector leden langs de deuren voor de Anti knal actie.
De opbrengst daarvan wordt geschonken aan een stichting/organisatie  die zich inzet voor de gehandicapten in Goor.
Dit jaar is de VTB club aan de Rozenstraat gekozen.

De VTB Club is een vrijetijdsbestedingsclub voor moeilijke lerende en verstandelijk gehandicapte volwassenen en jongeren uit de Hof van Twente.

Namens alle jeugdleden mochten Liset, Maud, Sem en Daan enkele knutselmaterialen en een cheque van €400 overhandigen!
De cliënten en begeleiders waren hier enorm blij mee en het zal dan ook goed worden besteed.
Alle cliënten namen rustig de tijd om onze vier vertegenwoordigers netjes de hand te schudden en hadden als dank een heerlijke cake en appeltaart gebakken.
Na een gezellige bijeenkomst werden er nog een paar mooie tekeningen gemaakt en een groepsfoto.
Namens de VTB club en het JAC willen wij iedereen heel erg bedanken dat ook dit jaar de anti knal actie wederom een groot succes was!