Onthulling borden wijkvoorziening door staatssecretaris

Het mozaïekbord van wijkvoorziening ’t Doesgoor is af. Met veel trots kunnen wij dit nu eindelijk laten zien. Staatssecretaris Jetta Klijnsma zal samen met initiatiefnemer Evert Luth de onthulling verzorgen op vrijdag 3 maart van 15:00 t/m 16:00.
In de gezamenlijkheid met leerlingen van het basis en voortgezet onderwijs, wijkbewoners, Ouderenvereniging Goor, SV Hector en vrijwilligers van de wijkvoorziening is er een mozaïekbord gemaakt met het logo van de Wijkvoorziening.
Onder leiding van initiatiefnemer Evert Luth heeft een grote groep vanaf december elke woensdag en donderdagmiddag “gemozaïekt” om het bord op tijd af te krijgen. Evert: ‘’Dit was nooit gelukt zonder alle creatieve en enthousiaste vrijwilligers. Het resultaat mag er zeker zijn! ‘’
De officiële opening start om 15:00 door staatssecretaris Jette Klijnsma en Evert Luth, dan zal het bord worden onthuld.
Na de opening zal er op de locatie van Wijkvoorziening ’t Doesgoor ruimte zijn voor een kop koffie of thee en wat lekkers. Iedereen heeft dan tot en met 16:00 uur de gelegenheid om een praatje te maken met Jetta Klijnsma.
Ook kan je kennismaken met de wijkvoorziening en informatie verkrijgen over de activiteiten. Buiten zijn er sportactiviteiten voor kinderen. Hopelijk tot vrijdag 3 maart.

.