JAC organiseert rookworstactie.

Dit jaar hebben wij ervoor gekozen om als JAC een actie op te zetten met de verkoop van rookworsten. Vooral in deze tijd dat de dagen korter worden en de temperatuur weer naar beneden gaat, is een lekkere rookworst bij de stamppot onmisbaar! De opbrengst van deze actie komt geheel ten goede aan de Hector jeugd! De rookworsten komen van Mastenbroek Vleeswaren.

Mastenbroek Vleeswaren heeft ruim 40 jaar ervaring in de vleeswarenbranche en produceert al sinds 18 jaar zelf ambachtelijke worst- en speksoorten. Al deze producten worden nog ambachtelijk gemaakt van eerste klas vlees, op smaak gebracht met een uitgekiende kruidenmelange en een gedegen vakmanschap van onze worstmakers als toegevoegde waarde. Deze producten worden regelmatig aangeboden ter keuring aan de (inter-) nationale vakjury’s en met uitstekende resultaten, zoals blijkt uit het feit dat bijvoorbeeld de rookworsten vele malen bekroond werden met het (reserve) kampioenschap!

De worsten worden per 3 stuks verkocht en de prijs is €6.- per 3 stuks. Dit zijn worsten die varkensvlees bevatten. Tevens hebben wij de mogelijkheid om runder rookworsten te kopen, deze kosten €7,50 per 3 stuks.

LET OP!

1. bestellingen kunnen worden ingeleverd tot uiterlijk zaterdag 18 november bij de leden van het JAC.
  2. bestelling wordt door de leden op zaterdag 25 november tussen 12.00 en 14.00 uur opgehaald en bezorgd bij de klanten.
  3. Worsten worden door de klant betaald bij bestellen! Het totaal verkoopbedrag moet worden afgerekend door de leden bij het ophalen van de worsten op zaterdag 25 November.

Zorgt u dat het geld gepast en contant aanwezig is?

Alvast onze dank, en laten we met z’n allen ervoor zorgen dat deze actie een groot succes wordt!

De Jeugd Activiteiten Commissie.