Henk Hazenkamp overleden.

Onverwacht is op 90 jarige leeftijd Henk Hazenkamp overleden.

Henk was een Hector man in hart en nieren. Hij was lid van Hector sinds 1 juli 1940 en werd twee jaar geleden gehuldigd vanwege zijn 75 jarig lidmaatschap. Hij werd daarbij benoemd tot erelid van SV Hector.

Zijn voetbalcarrière bij Hector speelde zich af in het tweede en derde, later gevolgd door lagere elftallen. Henk heeft ook diverse functies bekleed in het bestuur van onze club.

Henk was een trouwe bezoeker van de wedstrijden van Hector 1, aanvankelijk samen met zijn vrouw Dieka, na haar overlijden kwam hij alleen. Vanwege een afnemende gezondheid werden de bezoeken minder, maar als hij er was, zat Henk te stralen langs de lijn of in de kantine van “zijn Hector”.

Hector heeft een markant persoon verloren.

Wij wensen Freddie en Tim, Mini en Ruud, Bert en Pascalle samen met hun kinderen veel sterkte toe met dit verlies.