Hector vrouwen wachten nog op het eerste punt

Ook de wedstrijd van de Hector vrouwen tegen DEO 2 heeft afgelopen zondag nog geen punten opgeleverd voor het Hector vrouwenteam.
Terwijl ze op een geweldige manier aan die wedstrijd begonnen. Al vroeg in de wedstrijd was er een prachtige combinatie van de groen witte vrouwen te bewonderen.
Het begon bij Wendy die een prachtige pass gaf op Kyara. Die passeerde op de linkervleugel achteloos een tweetal tegenstanders en gaf vervolgens een steekballetje op Mandy. Die op haar beurt op snelheid een paar tegenstanders liet staan om daarna een prima voorzet te geven op Rachel. En ja hoor, het eerste doelpunt van de wedstrijd was een feit.
Helaas kregen de vrouwen daarna wel 5 goals tegen en gingen ze met een 1-5 nederlaag naar de kleedkamers. Maar al met al was iedereen toch tevreden, want er werd ondanks alles goed gespeeld waarbij veel inzet en vechtlust werd getoond!
De trainers Peter en Marcel List zijn er van overtuigd dat deze vrouwen een topteam zullen worden!

Op de foto:

Staand van links naar rechts :
Leider/trainer Marcel List, verzorgster Manuela Koers, Celine Doornberg, Geertje Kooiker, Marloes Ten Hake, Miranda Goossens, Lisanne Gelen, Sanne Greven, Kyara List, trainer Peter List

Zittend van links naar rechts:
Anja Lubbering, Nora Ibrahim, Rachel Van Der Kolk, Romy Van Ommen, Kimberley Wiltink, Marion Koers, Wendy Bornebroek, Mandy Nijhuis.

Niet op de foto staan Kimberley Huisken en Sanne van Noort.