Hector verliest van effectief LSV

Hector heeft maandag met 0-2 verloren van LSV. De hardwerkende groen-witten wisten weer geen overwinning uit het vuur te slepen.

In de 1ste helft ging de wedstrijd gelijk op. Helaas zorgde deze gelijkopgaande strijd niet tot veel kansen. De eerste mogelijkheid was voor LSV . De ploeg uit Lonneker profiteerde gelijk.  Na een inschattingsfout van Menno de Leeuw schoot Vincent Mulder de bal in de 30e minuut langs de keeper. Hector kwam na de goal ook niet meer tot kansen.

In het tweede kwart veranderde er niet veel aan de wedstrijd. Hector kwam wel tot meer kansen. Marinus Wolters was heel dichtbij een gelijkmaker. Na een prima actie van Cris Haverslag kwam de bal bij Remy Dijkstra, die gaf de bal voor op Marinus Wolters maar die bal werd gekeerd door de prima keepende goalie van LSV. Uiteindelijk bleek die kans een sleutelmoment te zijn. Want enkele minuten daarna scoorde Mathijs Pieper in een goed uitgespeelde counter de 0-2. De Hectorianen kwamen deze tegenslag niet te boven.

Hector kan zich door deze nederlaag nog altijd niet veilig wanen in de 4e klasse B. Volgende week kunnen ze dat opnieuw proberen. Dan wacht stadsgenoot GFC. Het belooft een echte kraker te worden op ’t Doesgoor.

Pupil van de week is dan Xem Bruins uit JO9-2 (F2)

foto: Goorsnieuws