Hector verliest van BSC Unisson.

Hector is in de uitwedstrijd tegen BSC Unisson opgelopen tegen een verdiende 5-2 nederlaag. Ietwat geflatteerd maar zeker niet onverdiend voor de Boekeloërs.
Hector trainer Mark Dijkstra moest puzzelen met de opstelling want een handvol basisspelers kon om uiteenlopende reden niet spelen. In het begin was het nog wel een gelijk opgaand duel met een 1-1 tussenstand, waarbij het Hector doelpunt werd gescoord door Marinus Wolters uit een strafschop.
Maar vlak voor de rust sloeg BSC Unisson 3x toe via hun beste speler Pim Raterink. De ploegen zochten de kleedkamers op met een 4-1 ruststand.
In de 2e helft was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld en Hector spits Marinus Wolters gaf de einduitslag nog enigszins een draaglijk aanzien door wederom een strafschop te benutten.
Aanstaande zondag heeft Hector weer eens een thuiswedstrijd en dan is TVO uit Beckum de tegenstander. De wedstrijd begint om 14.00 uur.

Pupil van de Week is dan Ahmad Moussa uit Hector JO9-2.