Hector onderuit bij koploper Barbaros.

Hector moest op bezoek bij koploper en kampioenskandidaat Barbaros uit Hengelo.
Al vroeg in de wedstrijd keek Hector tegen een 1-0 achterstand aan. Hector doelman Daniël Kolbe was geblesseerd en werd uitstekend vervangen door invaller doelman Bas Jaspers Faijer. Ondanks de vroege achterstand bleef Hector een uur lang goed in de wedstrijd. Er kwamen zelfs kansen voor Menno de Leeuw en Rick Biesemaat en als het beetje mee had gezeten had de 1-1 nog tot de mogelijkheden behoord.
In de 2e helft kwam het klassenverschil boven drijven. Met name in de slotfase van de wedstrijd liet de Turks-Hengelose formatie zien dat het ook zo in de 3e klasse bij de bovensten mee kan komen. Met snel spel en technisch goed voetbal liep de ploeg uit naar een verdiende 4-0 overwinning. Barbaros tegen Hector was een sportief duel dat onder leiding stond van een prima scheidsrechter.
Hector moet het in de laatste wedstrijd voor de winterstop opnemen tegen FC Aramea uit Enschede, ook een hoogvlieger en bijna van hetzelfde kaliber als Barbaros. Alhoewel het niet gemakkelijk zal worden zal Hector er alles aan doen om met een overwinning de winterstop in te gaan. Die laatste wedstrijd voor de winterstop is aanstaande zondag 11 december en  begint om 14.00 uur op Sportpark ’t Doesgoor.

Pupil van de Week is dan Tygo Hek uit Hector JO9-2.

img-20161205-wa0000 img-20161205-wa0001