Hector MO13-1: sneu verlies.

Ondanks twee forse nederlagen blijft de stemming bij Hector MO13-1 goed. En zo werd er met frisse moed begonnen aan de wedstrijd tegen Achilles’12 MO13-2.

De eerste helft waren de beide teams volledig aan elkaar gewaagd. Met Hector wat meer voor het doel van de tegenstander. Maar de kleine kansjes die er kwamen werden helaas niet benut.

De achterhoede die het dus in de eerste twee wedstrijden erg moeilijk had, liet zien dat er wel degelijk gevoetbald kan worden. Lynn in de goal verrichte een aantal leuke reddingen, waarbij de meiden voor haar er natuurlijk voor zorgden dat de tegenstander niet vaak gevaarlijk kon worden. Afwisselend waren het Kimberley, Nursan, Begum, Esmee en Ipek die voor opruiming zorgden. Vanuit het middenveld probeerden Nikki, Liset en Kayleigh de spitsen Maud en Fatima te bereiken. Waarbij Nikki, Liset en Kayleigh lieten zien over een goed schot te beschikken.

Maar zoals het altijd gaat in het voetbal, waar de één het net niet kan redden om te scoren, maakt de ander een doelpunt. En zo stond het met de rust 0-1 voor Achilles’12.

Nog niets aan de hand dus. Hector MO13-1 ging ook in de tweede helft verder met het leuke spel dat ze dus wel degelijk kunnen laten zien. Maar het scoren wilde helaas niet lukken. En als dan aan de andere kant de 0-2 valt, ja dan wordt het allemaal toch iets minder. De eindstand 0-4 was absoluut geflatteerd, maar daar koop je niets voor.

Maar het vertoonde spel geeft hoop voor de volgende wedstrijden. Zaterdag tegen Losser MO13-2 kan die eerste overwinning er zo maar komen!