Hector meisjes bij FC Twente vrouwen op bezoek.

Als uitvloeisel van het bezoek aan de vrouwen Champions League wedstrijd FC Twente tegen Barcelona, heeft Hector een uitnodiging gekregen voor een meet en greet met de FC Twente vrouwen bij een competitiewedstrijd. De Hector meisjes teams MO11-1 en MO13-1 waren daarom op een kille vrijdagavond present op het terrein van ATC in Hengelo, waar de FC Twente vrouwen speelden tegen PEC Zwolle. Helaas is de wedstrijd  geëindigd in 2-2. Terwijl FC Twente zeker in de tweede helft veel beter was.

Maar de meiden van Hector hadden desondanks een geweldige avond! Na de wedstrijd kon iedereen het veld op, de dames stonden verspreid over het hele veld om handtekeningen uit te delen. Het kostte trouwens nog best zoeken om van iedereen een handtekening te krijgen. Maar dat is aardig gelukt. We waren rond half elf weer in Goor. En de volgende morgen waren ze allemaal weer om half acht aanwezig om te vertrekken naar Neede. Half negen hadden we daar een wedstrijd. En yes!! Eerste punt is binnen! We hebben gelijk gespeeld 1-1!!!