Hector JO17-1 is Goors kampioen!

Hector JO17-1 trad deze verplaatste wedstrijd aan tegen GFC JO17-1 en nam direct het initiatief.

In de 4e minuut werd er een aanval over links opgezet waarbij Kai Grievink Diego in de loop aanspeelde (de grensrechter vlagde hierbij voor buitenspel maar de scheidsrechter zag het anders). De voorzet werd op miraculeuze wijze met de hak in de driehoek verwerkt door Bas Snijders, 1-0.

In de 10e minuut had Hector een corner te nemen die te zacht door Jordy Leeftink werd ingekopt.

In de 12e minuut kwam GFC voor het eerst in de “16” bij Hector na een vrije trap die door Koen Eekhout werd weggestompt. De rebound werd met een lob afgewerkt maar was te zacht en een prooi voor Koen. Iets later kreeg GFC weer een vrije trap in de as van het veld maar deze werd zacht ingeschoten bij de Koen in de handen.

In de 15e minuut werd, na een individuele actie van Bas zijn voorzet net geblokt. De corner werd door Bas genomen en door Diego bij de paal net naast geschoten.

Hierna kreeg GFC een paar cornerballen maar die leverden niets op. In de 21e minuut werd Arno Katera na een ingooi ingespeeld. Hij gaf de bal goed breed op de inkomende Mike v.d. Vlag die net naast schoot.

In de 22e minuut was het wel raak voor de groenwitten. GFC werd goed vastgezet en door de druk werd de bal veroverd. Bas kreeg hem voor de voeten en na een individuele actie schoot hij tegendraads met links de 2-0 binnen.

Hierna kreeg Hector ween paar mogelijkheden de score te vergroten maar na een cornerbal wist Jordy het zijnet te raken en een hakje van Bas ging voorlangs.

In de 235e minuut had GFC een aanval die met een schot werd afgesloten maar deze was te zacht en dus voor Koen. Zowel Hector als GFC kregen rond de “16” een paar vrije trappen maar leverden niets op zodat er met 2-0 werd gerust.

Na de rust was de eerste aanval voor Hector. Arno werd op rechts weggestuurd maar zijn voorzet werd door de keeper goed gepakt. De aanval er op was voor GFC. De rebound hieruit werd naast geschoten. En een GFC-speler kon een lange solo aangaan maar speelde op het laatst de bal te ver voor zich uit zodat Koen de bal kon onderscheppen.

In de 45e minuut kreeg Hector een vrije trap die door Kai naast werd geschoten. Even later werd een vrije trap van Jordy net niet binnen gekopt door Bas en het schot van Kai bij de 2e paal ging naast.

Na een vrije trap van GFC werd de bal ruim over gekopt en een afstand schot was weer te zacht en makkelijk te vangen door Koen.

De tweede helft was minder dan de eerste helft qua voetbal en beide keepers konden redding brengen op inzetten. Vooral in de 62e minuut moest Koen enorm goed optreden. Tot 3x toe, in dezelfde actie, wist hij redding te brengen.

In de 70e minuut speelde de ingevallen Lars Kimmels Kai aan. Die schoot na een individuele actie met rechts en veraste de keeper van GFC en scoorde de 3-0.

Ondanks kleine mogelijkheden aan beide kanten werd er niet meer gescoord zodat 3-0 de einduitslag werd.

Dit betekent dat Hector JO17-1 alle plaatselijke wedstrijden tegen GFC en Twenthe heeft gewonnen met de volgende cijfers:

GFC JO17_1    –  Hector JO17_1                     2 – 5

Hector JO17_1 – Twenthe Goor JO17_1           2 – 0

Twente JO17_1            – Hector JO17_1                      2 – 5

Hector JO17_1 –  GFC JO17_1                        3 – 0

Man of The Match was vandaag:

Enes Örgülü