Hector JO13-2 weer op schot!

Ook in de laatste wedstrijd van dit seizoen heeft Hector JO13-2 de goede lijn doorgetrokken. En vooral, ze zijn doorgegaan met het maken van veel doelpunten.De wedstrijd werd gespeeld tegen HSC’21 JO13-4, een team dat één plaats lager op de ranglijst stond met drie punten minder dan Hector.
Zonder keeper Simon, die overigens waardig werd vervangen door Coen, ging Hector als een speer van start. Scheidsrechter Dylan, die zijn eerste wedstrijd op een groot veld floot en dat voortreffelijk deed, kon zijn handen warmen met het steeds weer opschrijven van een doelpunt voor Hector! De ruststand was al 8-0! HSC werd aan alle kanten voorbij gelopen.

Na de rust ging Hector nog even op dezelfde manier verder, maar toen het 10-0 stond werd er kennelijk een extra rustpauze op het veld ingelast, want HSC kwam terug tot 10-2. Nou ja, terug….
Dat kon Hector JO13-2 natuurlijk niet op zich laten zitten, er werd weer een beetje gas gegeven en zo kwam de 12-2 eindstand op het bord.
Doelpuntenmakers waren Devin 4x, Bram 2x, Sam 2x, Rick 1x, Jeroen 1x, Jip 1x en jawel, keeper Coen ging een keer mee naar voren (hij had toch niks te doen) en scoorde zowaar de 9-0!!
Hector JO13-2 is in deze najaarscompetitie geëindigd op een 7e plaats, met maar 2 punten achterstand op de nr. 4. Een puike prestatie dus.

Aanstaande zaterdag speelt het team in de derde bekerronde tegen SVZW JO13-3 om half 12 op ’t Doesgoor.

img_5717 img_5721 img_5724