Hector JO13-1: sneu verlies.

De laatste wedstrijd van de najaarscompetitie was tegen Excelsior’31 JO13-3. Om half negen op een koude en mistige zaterdagmorgen klonk het beginsignaal. Nou ja, dat was wel de bedoeling, maar bij aankomst in Rijssen bleek de kleding in Goor te zijn achtergebleven. Tsja, kan gebeuren. Met een snelheid waarop Max Verstappen jaloers zou zijn geworden, werd er evenwel snel naar Goor heen en weer gereden, zodat iets voor half negen de kleding toch aanwezig was…

De wedstrijd ging vrijwel gelijk op met een iets sterker Excelsior, dat evenwel niet of nauwelijks tot grote kansen kwam. Dat was zeker een verdienste van de achterhoede van Hector. Aan de andere kant zag ook Hector nauwelijks kans om kansen te creëren, al viel er zowel in de eerste als tweede helft één echte grote kans te noteren.
De wedstrijd leek op een 0-0 eindstand af te stevenen, maar helaas voor de groen witten werd een klein moment van onachtzaamheid hen toch fataal en scoorde Excelsior de 1-0, wat tevens de eindstand was.

Hector JO13-1 is in de competitie nu als 6e geëindigd met 4 overwinningen, een gelijkspel en vier nederlagen. Maar als je ziet dat die nederlagen werden geleden met 3-0, 2-0, 2-1 en 1-0 dan zou met een beetje geluk de 4e plaats ook mogelijk zijn geweest.