Hector JO13-1 pakt weer de volle winst!

Gezien de stand op de ranglijst zou de wedstrijd van Hector JO13-1 tegen SVVN JO13-2 een formaliteit moeten zijn. En eigenlijk was het dat ook.
De geblesseerde Julian K. werd in deze wedstrijd vervangen door Stef. Verder de vertrouwde opstelling waarin ook weer Silas en Chris stonden.
Vanaf het begin was Hector veel sterker en aanval na aanval ging richting het doel van SVVN. Veelal opgezet vanuit het middenveld door Julian S. Kars en Silas. Keeper Coen en zijn kompanen in de verdediging (Kenai, Tom, Tygo en Timo) hadden een rustige morgen en konden zich wijden aan het mede opzetten van die aanvalsgolf op het Nijverdalse doel. Uit een pass van Nick scoorde Damy de 1-0, de 2-0 kwam van Nick na goed werk van hemzelf. De 3-0 kwam uit wat sinds kort het Hector JO 13-1 wapen is geworden: een corner, dit keer geforceerd door Luuk, genomen door Kars en doelpunt Nick. De laatste kon er geen genoeg van krijgen en knalde van afstand de 4-0 binnen, en dat betekende weer een hattrick voor Nick! De 5-0 viel vlak voor rust en kwam van de voet van Stef middels een prachtige knal! Twee keer meegespeeld dit seizoen, en twee keer heeft Stef gescoord voor Hector JO13-1!

Na rust deed Hector het wat kalmer aan, maar zag toch nog kans drie keer te scoren. De 6-0 weer via de tandem Kars en Nick uit een corner, de 7-0 door Silas uit een pass van Damy en het slotakkoord, de 8-0, kwam op naam van Damy uit een fraaie pass van Nick.

Inmiddels hebben we uit 7 gespeelde wedstrijden 21 punten en staan bovenaan. Maar het slotakkoord moet nog komen, waarschijnlijk op 6 mei tegen DEC JO13-1, net als Hector JO13-1 nog ongeslagen……