Hector JO13-1 laat zich aftroeven.

Op de laatste training ging het er soms stevig aan toe. Dat beloofde wat voor de komende wedstrijd.

Maar dat viel achteraf tegen. Want juist op het gebied van inzet lieten de spelers van Hector JO13-1 het liggen tegen Wilhelminaschool
JO13-2. Er werden teveel duels verloren, teveel balverlies geleden.

De achterhoede speelde een gedegen partij, met Daan en Tygo centraal in het midden en Sem en Levi aan de zijkanten. En tussen de palen Coen.

Het was jammer dat Stef, die centraal op het middenveld begon al in de eerste helft moest uitvallen. Zijn kompanen Julian, Kars en Damy hadden moeite met de fysiek sterke tegenstanders. En met de flinke inzet van die spelers.

Aanvankelijk kon de voorhoede met Jip, Timo en Joep nog redelijk gevaar stichten. Luuk werd daar vervangen door Bram uit JO13-2.

Hector kwam op 1-0 toen Joep attent reageerde op een afgeslagen bal. Maar Wilhelmaschool werd feller en kwam vrij snel daarna op 1-1. Toen een minuut of wat later de 1-2 op het scorebord kwam, zag het er somber uit voor Hector. Maar met al weer zijn derde doelpunt in deze competitie (in de eerste wedstrijd werd met 2-2 gelijk gespeeld tegen Achilles’12 JO13-3) bracht Timo de ploegen vlak voor rust weer op gelijke hoogte.

In de tweede helft was Wilhelminaschool over het algemeen sterker en kwam zo ook op een 2-3 voorsprong. Hector kon daar niet veel tegenover stellen, alleen een paar vrije trappen van Timo leken nog enigszins voor gevaar te kunnen zorgen. Eindstand 2-3.

De volgende week tegen Delden JO13-1 zal Hector JO13-1 toch meer zijn tanden moeten laten zien.