Hector doet goede zaken in St. Isidorushoeve.

Hector heeft goede zaken gedaan door een 1-2 overwinning te behalen op Hoeve Vooruit. Winderige omstandigheden maakten het spel slordig. Marinus Wolters kreeg de eerste kans maar het was Unal Kel die goed reageerde op een mooie pass van Wesley Zwoferink en met een bekeken schuiver in de 35e minuut Hector op voorsprong zette.
Na de rust hetzelfde spelbeeld. Zonder dat het een goede wedstrijd werd, had Hector toch wel iets meer balbezit en het was Joery Wenderman die de voorsprong kon uitbouwen naar 0-2 na een goede uitbraak.
Na de 0-2 verzuimde Hector de voorsprong te vergroten en werden legio kansen om zeep geholpen. Sjoerd Koster kopte de bal nog op de paal. In de slotfase zette Hoeve Vooruit aan voor een slotoffensief en dit leverde nog een doelpunt op. De overwinning kwam echter niet meer in gevaar.
Aanstaande zondag speelt Hector weer een uitwedstrijd en dan is BSC Unisson uit Boekelo de tegenstander. De wedstrijd begint om 14.00 uur.

Opstelling sv Hector
Kolbe, ter Elst, Jimenez, de Leeuw, de Vries, Minkjan, Haverslag, Zwoferink, Wolters (Koster), Kel, Wenderman
Reserves: Francis, Pleiter, Brummelaar.