Bijeenkomst Club van 100 erg gezellig.

Op vrijdag 21 november was de najaarsbijeenkomst van de Club van 100. Een avond met name gericht op de onderlinge samenhang van de club. Geen beslissingen over projecten, nee er waren natuurlijk mededelingen over de gang van zeken bij deze inmiddels florerende club.
Zo kon Gerard Wolterink met trots vertellen dat er inmiddels ruim 130 leden zijn! Die er uiteindelijk met z’n allen voor gezorgd hebben dat er bijzonder nuttige zaken konden worden aangeschaft. De moderne ballenpomp, terrasmeubilair, een tafelvoetbalspel en recent nog de coachjassen voor alle jeugdleiders en –trainers.
Aansluitend werd er onder het genot  van een (bok)biertje een voetbalquiz gehouden. Gemaakt door Benno Nijenhuis en Cuno Wittrock en gepresenteerd door Cuno. Zo’n 8 groepen begonnen met het beantwoorden van in totaal 50 soms zeer uitdagende vragen. Vragen over Hector maar ook over het (inter)nationale voetbal. Het winnende team ging vervolgens individueel verder om de titel Voetbalkenner van Hector. En dat werd uiteindelijk Bob Poorthuis die Bert Eelderink nipt wist te verslaan. Een prima fles wijn viel Bob ten deel.

In maart 2017 is de voorjaarsvergadering waar ingediende voorstellen worden besproken.

img_5673 img_5675 img_5680 img_5685 img_5688 img_5691