Bekeravontuur Hector krijgt geen vervolg.

Hector speelde de  bekerwedstrijd tegen Grol uit Groenlo en moest zijn meerdere erkennen in deze 3e klasser. Een aantal basisspelers kampte met kleine pijntjes en blessures. Aangezien Hector aanstaande zondag voor de competitie de Hofderby tegen Sportclub Markelo speelt en gezien het belang van deze wedstrijd, werden  deze spelers thuis gelaten of namen plaats op de reservebank. De mannen van trainer Mark Dijkstra die wel in het veld stonden, deden het de 1e helft niet slecht. Er werd redelijk meegevoetbald en de 1-0 viel pas vlak voor de rust. In de 2e helft was Grol veel sterker en liep de ploeg uit naar een 5-0 overwinning.

Aanstaande zondag dus de Hofderby tegen Sportclub Markelo die om 14.00 uur begint op het terrein van Markelo.

img-20161024-wa0001