Algemene ledenvergadering Hector goed bezocht.

De jaarlijkse Algemene Ledenvergadering werd afgelopen vrijdagavond goed bezocht. Voorzitter René van Ommen heette alle aanwezigen van harte welkom.

In vogelvlucht werden de gerealiseerde projecten van afgelopen seizoen doorgenomen, waaronder o.a. de vernieuwingen van het kleedgebouw, de keuken, het dak op het clubgebouw, het terras, de aanleg van het nieuwe hoofdveld, kunstgrasveld en het opnieuw gecultiveerde veld 3.

Daarna werden de sportieve, financiële en maatschappelijke zaken van het afgelopen seizoen uitgebreid uiteengezet. Hieruit bleek eens te meer dat de explosieve groei in het meisjes/dames voetbal binnen de vereniging en de ontwikkelingen van de mede-Doesgoor gebruikers in alle opzichten positief bijdragen aan de gestelde verenigingsdoelstellingen. Hector heeft nu in totaal 560 leden, waarvan bijna 100 vrouwelijke leden!

Met de voorgestelde aanpassing naar gemoderniseerde statuten aangevuld met de doelstellingen van maatschappelijke betrokkenheid werd door de leden unaniem ingestemd.

Doordat de financiële begroting ruimschoots werd gehaald, is er voorgesteld en aangenomen om de contributies ongewijzigd te laten, net als de consumptie prijzen in de kantine.

Louis Ernst die jarenlang als bestuurslid actief is geweest, waarvan de laatste jaren als “coördinator onderhoud technische zaken”, heeft te kennen gegeven het stokje te willen overdragen, waarvoor een geschikte vervanger wordt gezocht. Louis werd tijdens de vergadering op gepaste wijze bedankt en in het zonnetje gezet, net als de 14 jubilarissen.

Buitengewoon noemenswaardig is het 80 jarig jubileum van Gerrit Modders die in 1936 als 6 jarige jongen lid werd van Hector en nog als één van de weinigen kan navertellen over de voetbal ervaringen op het veld “Op ’n barg” aan de Twikkelerweg, waar onze club in 1923 haar oorsprong beleefde. Onder een staande ovatie van de leden kreeg hij van de voorzitters een oorkonde, een bos bloemen en een speciaal aandenken uitgereikt.

De overige jubilarissen waren:

25 jaar

Jeroen van Dam

Daniël Kolbe

Hennie van de Kolk

Henri Kimmels

Jan Leeftink

Aad Bol

Bert Hazenkamp

40 jaar

Henk Harmsen

Henk Jan Reef