Hector boys succesvol in de triathlon.

Ze hebben ooit samen bij Hector gevoetbald in de jeugd: Jeroen Heuten, Casper van Vliet en Koen Brummelaar. Jeroen is nog actief bij Hector. Casper zit inmiddels op wielrennen en Koen is al jaren in het wedstrijdzwemmen actief.
Ze hebben nog steeds mede door het Hector verleden goed contact met elkaar. Daarom hebben ze al een aantal keren als team meegedaan met een triathlon, waarbij uiteraard Koen de zwemmer, Casper de fietser en Jeroen de loper was. Ze hebben al diverse prijzen gewonnen Onlangs hadden ze ingeschreven onder het bedrijf van de vader van Casper (die nog actief  voetballer is bij de veteranen) jeroenfotografie.nl.
In een sterke deelnemers veld werden ze eerste en dat is een mooie prestatie van de mannen die Hector altijd in hun hart zullen houden.