Hector verliest en staat onderaan

Hector heeft het ‘zespuntenduel’ met Enter verloren. De Hectorianen hadden vandaag een plek kunnen stijgen, maar lieten deze kans liggen.

De groen-witten begonnen redelijk aan de wedstrijd en kregen ook de eerste mogelijkheden. Dat kwam onder andere door de agressieve Cris Haverslag die veel duels won op het middenveld. Hij bracht ook Unal Kel in stelling, helaas vond hij de handen van de keeper. Uit de corner die volgde kopte Christian Jimenez de bal ook tegen de keeper aan.

In de tweede helft begon Hector goed, Marinus Wolters kreeg namelijk een grote kans. Helaas kon de spits de bal er niet in krijgen. Na die kans raakte Hector de grip beetje bij beetje kwijt. De linksback van Enter, Brent Geels, kwam steeds vaker vrij waardoor hij mee op kon komen. Dat resulteerde in de zestigste minuut ook tot een grote kans, Daniël Kolbe was een sta in de weg.

Tien minuten later was Kolbe dan toch kansloos. Een goede corner ging via de onderkant van de lat over de lijn, 1-0. Enter bleef doorgaan en voelde dat er meer te halen viel. Een goed uitgespeelde counter kwam in de 84e minuut bij Brent Geels terecht en die bracht de 2-0 op het bord.

Het slotakkoord was wel voor Hector, een corner werd in het doel gevolleerd door Wesley Zwoferink, 2-1. Het was niet genoeg voor een punt, daardoor staat Hector nu laatste in de 4e klasse B. Volgende week zal Buurse op bezoek komen, 14.00 uur is dan de aftrap.

Pupil van de Week is dan Fem Jansen uit het kampioensteam Hector JO7-1.

Onderstaande foto’s kregen we van Gerrit Alink uit Enter, onze dank daarvoor.