Gezellige avond Club van 100

Het was weer gezellig en druk op de traditionele najaarsbijeenkomst van de Club van 100.

Door het bestuur bestaande uit Cuno Wittrock, Gerard Wolterink en Benno Nijenhuis werd eerst een kort overzicht gegeven over het aantal leden en de financiële gang van zaken.
De Club van 100 telt inmiddels 140 leden en dat zijn er gisteravond nog een paar meer geworden! Dat betekent ook dat er per jaar een fors bedrag binnenkomt dat besteed kan worden aan diverse doelen en groepen binnen Hector! Voorstellen kunnen tot uiterlijk 1 februari worden ingediend.

Daarna werd Joop Donninger verzocht dat te onthullen wat onder een groen wit doek was verborgen. Het bleek een terugtel-klok te zijn. Er wordt teruggeteld vanaf 23 mei 2023. De dag waarop Hector honderd jaar bestaat!

Vervolgens ging de hele meute naar buiten om kennis te maken met het nobele spel Jeu de Boules. Onder leiding van Johan Keuper werd er fanatiek gegooid. En gezien de temperatuur paste de heerlijke warme snert van slagerij Kemna er prima bij. Evenals de ijskoude Mümmelmann….

Daarna werd binnen nog lang nagebabbeld.