Kampioensfeest Hector JO7-1

Het was druk op Sportpark het Doesgoor op zaterdagmorgen rond 9.30. Want de toppers van kampioen Hector JO7-1 traden aan voor hun laatste wedstrijd. Dus waren er veel ouders, broers, zussen, opa’s en oma’s om het zestal aan te moedigen en te huldigen.
En ook al waren ze kampioen, zenuwachtig waren ze wel, Fem en haar 5 mannen. Want wanneer speel je nou voor zoveel publiek?
Tegenstander DEC bood goed weerstand en onbedoeld waren de spelers van Hector JO-7 toch wel wat onzeker,  want het begin verliep een beetje stroef. Maar nadat de 1-0 viel, begon de Hector trein weer te lopen en al gauw vielen de 2-0, 3-0,4-0. Dat was het gezicht van de ware kampioen!
De 2e helft was niet spectaculair: Hector scoorde nog één keer en DEC kwam met 2 treffers nog leuk terug. En zo werd ook de achtste wedstrijd gewonnen! Met 24 punten, 69 doelpunten voor, en 14 tegen werd deze competitie afgesloten.
Na de penalty’s barstte het feest los met een hoop vuurwerk en gezang. En natuurlijk de ere-juich voor het publiek! De toppers kregen allen een mooie kampioens polo.
Nadat iedereen aangekleed was, stond er in de kantine een heerlijke Hector taart klaar. Die taart ging er grif in.
En toen het hoogtepunt van due dag: de tocht met een huifkar!! Een kampioens ronde door Goor! Natuurlijk nog even met de huifkar langs bij de buren van Twenthe Goor en die weten nu ook dat de 1e Goorse kampioen Hector JO-7 is.
Bij terugkomst werden de spelers verrast met een mooi kampioens diploma en heerlijke patat.
Dit was dus een dag in het nog jonge voetballeven van Hector JO7-1 om nooit meer te vergeten!
Spelers en ouders van Hector JO-7 willen iedereen bedanken voor hun support. Tevens willen we SV Hector bedanken voor hun medewerking en bijdrage (kampioensbonus). Daar gaan we wat leuks mee doen in de winterstop.