Club van 100 zéér waardevol voor Hector.

Vrijdagavond 24 november vanaf 20.30 uur is de najaarsbijeenkomst voor alle leden van de Club van 100. Een avond met nadruk op gezelligheid.
De Club van 100 bestaat al lang, heel lang. De naam stamt nog uit de pré euro tijd, toen het lidmaatschap nog 100 gulden was. En zo’n naam moet je natuurlijk niet meer veranderen. Al is het lidmaatschap tegenwoordig 50 Euro per jaar. Een jaar geleden was het aantal leden ca. 130, er zal a.s. vrijdagavond ongetwijfeld een hoger aantal leden worden bekendgemaakt.
De doelstelling van de Club van 100 is het ondersteunen van Hector op niet direct voetbal gerelateerde onderdelen. Zo is er vorig jaar o.a. nieuw meubilair voor het terras aangeschaft, een tafelvoetbalspel, een nieuwe ballenpomp en coachjassen voor het jeugdkader.
In het nu lopende jaar zijn er voor het jeugdkader polo’s aangeschaft die net als de coachjassen tot doel hebben de uitstraling van Hector naar buiten toe te verbeteren. En dat is gelukt!
Ook kunnen dankzij de Club van 100 de coaches van alle jeugdteams nu hun tactische bespreking houden middels een coachbord. En op zaterdagmorgen slalommen de welpen tussen de poortjes door die ook te danken zijn aan die onmisbare club!
Maar misschien wel het meeste profijt heeft de club van zelfwerkzaamheid die op woensdag (en maandag en vrijdag) het onderhoud aan ons fraaie sportpark uitvoert. Zeker nu in de herfst ligt er veel, heel veel blad op en naast de velden. En dat kan goed worden opgeruimd dankzij de geweldige gemotoriseerde bladblazer die nu ruim een jaar in gebruik is. Want alles met de bladhark bij elkaar vegen dat kun je van die ”ouwetjes” niet meer verlangen. En met een gewone bladblazer red je het ook niet. Dus loopt er nu altijd wel iemand fluitend achter die gemotoriseerde bladblazer en blaast alle bladeren op een grote hoop. Waar anderen het dan nog wel op de ouderwetse manier afvoeren, in een Otto of met de kruiwagen….
Het bovenstaande geeft aan dat de Club van 100 niet meer weg te denken is bij Hector. En ook al is het aantal leden tevredenstellend, het kan altijd beter. Dus Hector leden, na het lezen van dit artikel moet het niet moeilijk meer zijn je aan te melden als lid van de Club van 100!

Dat kan zelfs aanstaande vrijdagavond. En dan mag je meteen blijven op de gezellige avond….