Hector JO7-1 is kampioen!

Hector JO7 heeft zaterdagochtend een zeer knappe prestatie behaald tegen directe concurrent Markelo JO7. Want voor aanvang van de wedstrijd had Hector 3 punten voorsprong en bij winst zouden de groenwitten kampioen zijn!

Op een zeer koud sportpark in Markelo werd er vanaf 1e minuut gestreden voor iedere kunstgras spriet. We kwamen naar ongeveer 10 minuten spelen op een verdiende 0-1.
Dit hielden we vast tot de rust, na de rust begon Hector JO7 fel en dit resulteerde al gauw in de 0-2 en 0-3, Markelo kwam knap terug met 2 snelle goals. Maar Hector JO7 werd weer wakker en uit prachtige vrije trap scoorde we de 2-4! En dat was meteen de eindstand.

Met nog 1 wedstrijd te spelen heeft Hector JO7 nu een voorsprong van 6 punten op de nr. 2 in de competitie. En dat valt niet meer in te halen.
In totaal heeft Hector JO7 nu 7 wedstrijden gespeeld en 7 keer gewonnen! Met een doelsaldo van 64 voor en 12 tegen! Dan ben je ook terecht de kampioen!

Aanstaande zaterdag is de laatste wedstrijd en dat wordt dan de echte kampioenswedstrijd. Met feest na!!
Daarom willen we iedereen die Hector JO7 wil aanmoedigen uitnodigen om volgende week zaterdag om 9.30 te komen kijken tijdens hun kampioenswedstrijd.
Want deze toppers verdienen veel toeschouwers!!!!!

Het team bestaat uit leider Peter en de spelers Fem, Guus, Ties, Daan, Talha en Giayro.