Hector JO7-1 ongeslagen koploper!

Op een winderig en koud sportpark in Markelo heeft Hector JO7-1 tegen Markelo JO7-2 zijn 6e overwinning behaald !
Het talentvolle en enthousiaste elftal had het de eerste helft erg moeilijk, we gingen rusten met een 1-1 stand. De tweede helft besloten we dat we wat meer druk moesten zetten op de defensie van Markelo. Dit resulteerde al gauw in de verdiende 1-2.  Hector JO-7 bleef druk zetten op Markelo dit resulteerde in een verdiende 1-3 en 1-4. Volgende week speelt Hector JO-7 weer een uitwedstrijd en wederom in Markelo echter nu tegen Markelo JO7-1. Dit wordt een erg belangrijke wedstrijd aangezien Markelo JO7-1 de grote concurrent is van Hector JO7-1.

Hector JO7-1 heeft nu de volgende resultaten: 6 gespeeld, 6 gewonnen, 60 voor en 10 tegen.

Keep up the good work toppers!!