Ook in Beckum gaat Hector ten onder

Hector heeft zondag met 1-0 verloren van TVO uit Beckum. De Hectorianen begonnen veelbelovend, maar konden na de eerste tien minuten geen potten meer breken.

TVO opende de score in de achttiende minuut. Een goede voorzet vanaf de zijkant werd tegendraads ingeschoten door Stef Dijkstra.

Het duurde tot de 26e minuut voordat de Gorenaren echt gevaarlijk werden. Cris Haverslag hield de bal goed vast, bereikte Wesley Zwoferink maar die kon niet tot scoren komen. Marinus Wolters kreeg in 34e minuut een vergelijkbare kans, die ging er ook niet in.

In de tweede helft kwam TVO goed uit de kleedkamer. De groen-witten hadden geen goed antwoord op het fellere spel van de tegenstander. Het was een wonder dat het 1-0 bleef. Cris Haverslag was de enige die het de keeper van TVO een beetje lastig maakte. Voor de rest had Hector weinig in te brengen.

Er moesten punten gepakt worden dus werd Arno Katera voor Lars Nobbe gebracht. De 16- jarige buitenspeler kreeg weinig ruimte en kon zijn snelheid amper benutten. Ondanks het harde werken lukte Hector het ook niet in de slotfase te scoren.

Na 4 wedstrijden met maar een punt kan dus wel gezegd worden dat Hector op haar tellen moet gaan passen. De Zweef komt aanstaande dinsdag eerst op bezoek voor de Tukker Cup, Daarna wacht zondag EMOS. Dat zal een ontzettend belangrijke wedstrijd worden. Op ’t Doesgoor wordt om 14.00 uur afgetrapt.