Hector JO7-1: toppertjes in wording!!

Hector JO-7 kende een prima start met 2 gespeeld, 2 gewonnen en een doelsaldo van 20 voor en 1 tegen.

Dus een prima begin, vandaag was de 3e wedstrijd tegen een prima spelend Markelo A JO-7. Dit team met goede individuele spelers moesten het opnemen de groene witte toppers van Hector JO-7 dit team bestaand uit Fem (de nieuwe Lieke Martens), Guus (de nieuwe Jaap Stam), Talha (de nieuwe Arda Turan), Ties (de nieuwe Lionel Messi), Giayro (de nieuwe Tom Boere) en Daan (de nieuwe Johan Neeskens).

Hector begon de wedstrijd goed en stond al gauw met 2-0 voor. Markelo probeerde druk te zetten en dit resulteerde in al snel de 2-1. Gelukkig scoorde Hector snel de 3-1, Echter voor rust scoorde Markelo de 3-2.

Nadat we weer frisse energie kregen van de heerlijke ranja begon Hector goed en scoorde het de 4-2 en de 5-2.

Markelo kwam weer goed terug in de wedstrijd en scoorde 2x achter elkaar waardoor de laatste 2 minuten erg spannend werden.

Gelukkig scoorde Hector 30 seconden voor tijd de bevrijdende 6-4, waardoor de derde overwinning op rij niet meer mis kon gaan.

Vandaag was het een mooie pot waarin 2 ploegen niks voor elkaar onderdeden.

Hector JO-7 is een hecht, sterk team waarin plezier voorop staat, en dit resulteert op het veld met goed samenspel in overwinningen.